Doprava a platba
Doprava zboží
Osobní odběr:
Osobní odběr je možné provést v naší kamenné prodejně v Domažlicích.
Při osobním odběru je možné zboží zaplatit pouze hotově.
Platba bankou předem - zboží zaplatíte bankovním převodem a pak si jej osobně vyzvednete. Platba předem pomocí platební brány Comgate.
Osobní odběry jsou bez dalších poplatků.
…………………………………………………...………….…
Zaslání zboží Zásilkovnou:
Balíková přeprava:
Tento způsob dopravy slouží k přepravě malých balíčků do váhy 10kg (např. příslušenství apod.)
Objednávky do váhy 3,5 kg………89,- Kč
Objednávky do váhy nad 3,5 kg………129,- Kč
Zboží můžete platit bankovním převodem předem, platební bránou nebo dobírkou.
Dobírka - ZDARMA
Platba předem - ZDARMA
…………………………………………………………………
Paletová přeprava a přeprava objemnějších zakázek:
Tato přeprava je používána pro zásilky nad 10 Kg. (Např. krbová kamna, krbové vložky, skla pod kamna, kouřovody, stavební materiály apod.)
objednávky do 200 Kč – 165,- Kč
objednávky do 3.000 Kč – 850,- Kč
objednávky do 12.000 Kč – 565,- Kč
objednávky do 15.000 Kč – 1.150,- Kč
objednávky do 20.000 Kč – 1.350,- Kč
objednávky nad 20.000,- Kč - ZDARMA
Zboží můžete platit bankovním převodem předem, platební bránou nebo dobírkou.
Dobírka – 120,- Kč
Platba předem - ZDARMA
Zaslání na Slovensko:
Cenu dopravy na Slovensko Vám pro konkrétní objednávku sdělíme na dotaz v závislosti na hodnotě, regionu a váze objednávky..
……………………………………………………………………………………………………………………….
Doprava pro kamna Bruno / Sattan od firmy Euroteplo je realizována společností
DB Schenker a je po celé České republice ZDARMA!
.......................................................................................................................................................................
Poskytovatel platební brány:
společnost ComGate Payments, a.s.
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
odkaz na stránku: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
Reklamace zboží poškozené při přepravě:
Po převzetí zásilky od přepravce zásilku ihned rozbalte a zkontrolujte. V případě, že po rozbalení zásilky zjistíte poškození zboží - neprodleně nás kontaktujte.
Vždy se snažíme, aby zboží, které si u nás objednáte, Vám bylo doručeno v nejlepším pořádku. Přesto se může stát, že se zboží během přepravy poškodí, proto prosím věnujte pozornost níže doporučeným pokynům.
Převzetí zásilky s výhradou:
- Při přebírání zásilky od přepravní služby je třeba řádně zkontrolovat neporušenost obalu. V případě, že se rozhodnete převzít zásilku s poškozeným obalem, sepište tuto skutečnost s řidičem na doklad o převzetí zásilky (doručovací list). Do doručovacího listu je nutné uvést konkrétní výhradu - proražené, roztržené, chrastí, apod. Zásilka v tuto chvíli nemusí být poškozena a řidič nemusí čekat na rozbalení zásilky, nicméně je povinen tento zápis umožnit. (Převzetí zásilky s výhradou). Po převzetí zásilky od přepravní společnosti tuto neprodleně rozbalte a zkontrolujte celou zásilku i její jednotlivé části, zda nevykazují známky poškození z přepravy. Pokud bude zboží poškozeno, neprodleně nás kontaktujte.
- Zjistíte-li po rozbalení zásilky, jejíž obal byl v pořádku a nejevil známky poškození, že zboží bylo během přepravy poškozeno, je nutné nás neprodleně kontaktovat.
Nutné je také ponechat si obal a výplně zásilky pro případné pozdější posouzení oprávněnosti reklamace a pořídit fotodokumentaci.
Na pozdější reklamace typu mechanického poškození nelze brát zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
Převzetí zásilky, jejíž obal i obsah je viditelně poškozen:
V případě, že je zásilka viditelně poškozena ( obal i obsah) je nutné sepsat s řidičem přepravní společnosti škodní protokol nebo zásilku odmítnout a neprodleně nás o této skutečnosti informovat emailem nebo telefonicky. Opožděné reklamace bohužel není možné uznat, protože není patrné, kdy a kde k poškození došlo. Vždy se Vám ale pokusíme vyjít vstříc, pokud to bude jen trochu možné.